sâmbătă, 22 decembrie 2012

Lie to Me

Lie to Me



Lie to Me

Lie To Me este un serial de televiziune american. Personajul principal este Doctorul Cal Lightman, care ajutat de colega sa Dr. Gillian Foster, detecteaza inselaciunile, minciunile oamenilor analizand limbajul corpului si microexpresiile, si isi foloseste acsete talent in favoarea clientilor sai (ca de exemplu politia). Cal si Gillian o angajeaza pe Ria, care se pare ca are un talent innascut in detectarea minciunilor. Intre  cei doi se pare exista cateodata divergente, poate pentru ca Cal atrebuit sa invete tot ceea ce stie, pe cand Ria are un ochi format. Pe parcursul episoadelor, echipa rezolva diferite cazuri, de la crime la cazuri nu atat de grave. Personajul principal este bazat pe Paul Ekman, un cunoscut psiholog si expert in citirea limbajului corpului si a expresiilor faciale.


Trailer Lie to Me :



Lista episoade Lie to Me :


Lie to Me - Sezonul 1 Episodul 1 Pilot



Lie to Me - Sezonul 1 Episodul 2 Moral Waiver



Lie to Me - Sezonul 1 Episodul 3 A Perfect Score



Lie to Me - Sezonul 1 Episodul 4 Love Always



Lie to Me - Sezonul 1 Episodul 5 Unchained



Lie to Me - Sezonul 1 Episodul 6 Do No Harm



Lie to Me - Sezonul 1 Episodul 7 The Best Policy


Server 1 Server 2 Server 3


Lie to Me - Sezonul 1 Episodul 8 Depraved Heart


Server 1 Server 2 Server 3


Lie to Me - Sezonul 1 Episodul 9 Life Is Priceless



Lie to Me - Sezonul 1 Episodul 10 Better Half



Lie to Me - Sezonul 1 Episodul 11 Undercover



Lie to Me - Sezonul 1 Episodul 12 Blinded



Lie to Me - Sezonul 1 Episodul 13 Sacrifice



Lie to Me - Sezonul 2 Episodul 1 The Core of It



Lie to Me - Sezonul 2 Episodul 2 Truth or Consequences



Lie to Me - Sezonul 2 Episodul 3 Control Factor



Lie to Me - Sezonul 2 Episodul 4 Honey



Lie to Me - Sezonul 2 Episodul 5 Grievous Bodily Harm



Lie to Me - Sezonul 2 Episodul 6 Lack of Candor



Lie to Me - Sezonul 2 Episodul 7 Black Friday



Lie to Me - Sezonul 2 Episodul 8 Secret Santa



Lie to Me - Sezonul 2 Episodul 9 Fold Equity



Lie to Me - Sezonul 2 Episodul 10 Tractor Man



Lie to Me - Sezonul 2 Episodul 11 Beat the Devil



Lie to Me - Sezonul 2 Episodul 12 Sweet Sixteen



Lie to Me - Sezonul 2 Episodul 13 The Whole Truth



Lie to Me - Sezonul 2 Episodul 14 React to Contact



Lie to Me - Sezonul 2 Episodul 15 Teacher and Pupils



Lie to Me - Sezonul 2 Episodul 16 Delinquent



Lie to Me - Sezonul 2 Episodul 17 Bullet Bump



Lie to Me - Sezonul 2 Episodul 18 Headlock



Lie to Me - Sezonul 2 Episodul 19 Pied Piper



Lie to Me - Sezonul 2 Episodul 20 Exposed



Lie to Me - Sezonul 2 Episodul 21 Darkness and Light



Lie to Me - Sezonul 2 Episodul 22 Black and White



Lie to Me - Sezonul 3 Episodul 1 In the Red



Lie to Me - Sezonul 3 Episodul 2 The Royal We


Server 1 Server 2


Lie to Me - Sezonul 3 Episodul 3 Dirty Loyal



Lie to Me - Sezonul 3 Episodul 4 Double Blind



Lie to Me - Sezonul 3 Episodul 5 The Canary"s Song



Lie to Me - Sezonul 3 Episodul 6 Beyond Belief



Lie to Me - Sezonul 3 Episodul 7 Veronica



Lie to Me - Sezonul 3 Episodul 8 Smoked



Lie to Me - Sezonul 3 Episodul 9 Funhouse



Lie to Me - Sezonul 3 Episodul 10 Rebound



Lie to Me - Sezonul 3 Episodul 11 Saved



Lie to Me - Sezonul 3 Episodul 12 Gone



Lie to Me - Sezonul 3 Episodul 13 Killer App



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu